Kom til informationsaften

Det er med stor fornøjelse, at jeg kan invitere dig og den øvrige bestyrelse til en aften med dialog, faglige input og hyggeligt samvær.

Valgfrihed til at se hvad man vil, når man vil, er kodeord på markedet lige nu. Det er vigtigt, at vi giver jeres beboere adgang til de nyeste muligheder og bedste indhold og dermed sammen tager en ny og stærkere position på markedet. Derfor har vi udviklet helt nye produkter og adgang til mere indhold. Jeg glæder mig til at præsentere det hele for dig på vores informationsmøde.

Programmet starter kl. 18.30, men vi åbner dørene allerede fra kl. 17.00, hvor du kan møde vores konsulenter og besøge YouSee’s demostand. Her byder vi også på stående buffet. Vi slutter ca. kl. 22.00.

På møderne får du mulighed for at hilse på hele YouSee’s ledelse og få en snak med jeres konsulent.

Onsdag 28. oktober 2015, Kl. 18.30 – 22.00

YouSee
Teglholmsgade 1
2450 København SV

17.00   Buffet og besøg på vores demostand

18.30   Præsentation af de nyheder, der gør YouSee til den stærkeste udbyder af indhold på alle skærme Inkl. pause med kaffe og kage og mulighed for at besøge vores demostand

22.00   Tak for i aften

Tilmeld dig nu – begrænset antal pladser

Tilmeld dig allerede nu efter først-til-mølle princippet – dog maks. 2 personer pr. forening.

Seneste tilmelding er 21. oktober 2015.

Bemærk! Det er kun dig, der kan blive tilmeldt på din personlige tilmeldingsside.

Er der medlemmer af jeres bestyrelse, som ikke har modtaget en invitation, er de selvfølgelig også velkomne.

Alle der deltager, skal tilmeldes i eget navn og med egen e-mail adresse.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte din konsulent eller salgsafdelingen på 70 70 40 00.

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen.

Finn Ørting
Salgsdirektør, YouSee

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål til informationsmødet, kan du kontakte os på tlf. nr. 70 70 40 00 hverdage mellem kl. 09.00 og 15.00 eller